Опис досвіду роботи
Суханової І.В., методиста міського методичного кабінету відділу освіти Селидівської міської ради
Тема проекту:
«Розробка науково-методичного супроводу формування і реалізації освітніх траєкторій педагогічних працівників в міжатестаційний період»
Актуальність:
Місія методичних служб як науково-методичних осередків освітнього простору районів і міст – це розробка і здійснення науково-методичного супроводу неперервного зростання педагогів і педагогічних колективів за індивідуальними освітніми траєкторіями, враховуючи потреби, інтереси, мотиви, як окремої особистості, так і вимоги суспільства, освіти.
Головна мета проекту:
Етапи реалізації проекту: 2010 – 2014 роки
Тема проекту:
«Розробка науково-методичного супроводу формування і реалізації освітніх траєкторій педагогічних працівників в міжатестаційний період»
Актуальність:
Місія методичних служб як науково-методичних осередків освітнього простору районів і міст – це розробка і здійснення науково-методичного супроводу неперервного зростання педагогів і педагогічних колективів за індивідуальними освітніми траєкторіями, враховуючи потреби, інтереси, мотиви, як окремої особистості, так і вимоги суспільства, освіти.
Головна мета проекту:
- організація підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі викликів суспільства і освіти, виявлених потреб і запитів педагогів;
- створення інноваційної моделі науково-методичного супроводу підвищення кваліфікації педагогів за індивідуальними освітніми траєкторіями в системі неперервної освіти;
- розробка методичних рекомендацій для методичних служб, адміністрації школи, педагогів щодо організації неперервного професійного зростання педагогів в міжатестаційний період за індивідуальним освітнім маршрутом.
- забезпечення методичного супровіду основних напрямків модернізації освіти;
- підготовка методичних служб усіх рівнів до інноваційної діяльності;
- впровадження інноваційного методичного супроводу зростання педагогів з орієнтацією підвищення якості освіти;
- проведення моніторингу задоволення якістю освітніх послуг;
- створення в районі (місті), області системи сервісних послуг для формування готовності педагогів до індивідуального зростання.
Етапи реалізації проекту: 2010 – 2014 роки
Переглянути проект >>
Комментариев нет:
Отправить комментарий